Αλλαγές / Επιστροφές Προϊόντων

Με βάση την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, η εταιρεία Sivisidis σας δίνει την ευκαιρία να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε μέσω του www.sivissidis.gr, στο υποκατάστημα της εταιρείας Σιβισίδη (Γερανίου 45, 104 31 Ομόνοια). Μπορείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Το προϊόν δεν θα πρέπει  να έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του δεν θα πρέπει να έχει ανοιχτεί αλλά να είναι στην αρχική του κατάσταση.

Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (Λιανική απόδειξη, τιμολόγιο, δελτίο αποστολήςς κ.λπ.). Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας για να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου ( 210-5240842, 5240989) είτε ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας Επικοινωνίας του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Με την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, οι υπεύθυνοι του καταστήματος μας, θα ελέγξουν την κατάσταση του προϊόντος και θα σας ενημερώσουν για την περαιτέρω διαδικασία. Εάν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν με κάτι άλλο, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας νωρίτερα για να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

Σε περίπτωση που δεν είναι εύκολο να έρθετε στο κατάστημά μας, τότε μπορείτε να μας στείλετε το προϊόν με μια εταιρεία ταχυμεταφορών ή μια εταιρεία μεταφορών για ογκώδη αντικείμενα. Σε αυτήν την περίπτωση, θα σας ζητούσαμε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία.

1. Συσκευάστε το προϊόν σε μεγαλύτερο κουτί έτσι ώστε να προστατεύεται.

2. Βάλτε μέσα στο πακέτο ένα έγγραφο στο οποίο δηλώνετε σε εμάς την επιθυμία σας να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν. Σε περίπτωση αλλαγής, αναφέρετε το νέο προϊόν που θέλετε να σας στείλει. Επιπλέον, παρακαλούμε να μας υποδείξετε τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να επιλύσετε τυχόν εκκρεμή ζητήματα (χρηματικές διαφορές), αν και εφόσον το προϊόν θεωρείται ικανό να αλλάξει ή να επιστραφεί.

3. Στείλτε το δέμα στο Τμήμα Επιστροφών. Σας ενημερώνουμε ότι τα έξοδα αποστολής χρεώνονται σε εσάς. Επίσης, σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος, τα έξοδα αποστολής του νέου πακέτου βαρύνουν εκ νέου τον πελάτη.

Σε περίπτωση που το προϊόν παραβιάζει οποιαδήποτε από τις παραπάνω προϋποθέσεις και θεωρείται ακατάλληλο για επιστροφή, τότε θα επιστραφεί στον πελάτη και τα έξοδα αποστολής επιστροφής θα βαρύνουν αυτόν.

Top

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close